اصولگرايان در انتخابات آينده بايد آسيب شناسي جدي داشته باشند/غرور بيش از حد اصولگرايان كار دستشان دا
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی
گفتگوي شفاف با عضو كميسيون امنيت ملي مجلس
آصفري تصريح كرد: يكي ديگر از دلايل شكست اصولگرايان در انتخابات اين بود كه جريان اصولگرا حجت را بر خود تمام شده مي دانستند و همين سبب پيروزي رقيب شد. در كنار تشديد تحريم ها دولت ناكارآمد جلوه كرد و از سوي ديگر شاهد اختلافات بين دولت و مجلس بوديم.
شفاف: انتخابات سال 92 به دليل عملكرد جزيره اي برخي از كانديداهاي انتخاباتي به بزرگترين اشتباه اصولگرايان رقم خورد در ايام پاياني تبليغات انتخابات جو كاذبي در بين كانديداهاي اصولگرا ايجاد شد كه هر كدام شانس راي آوردن را دارند اما راي گروه اصولگرايان به چهار ميليون چهارميليون تقسيم شد و بعد از اينكه روحاني 18 ميليون راي آورد تازه اصولگرايان متوجه شدند كه بايد اتحاد داشته باشند.
 
در حال حاضر تعداد نمايندگان اصولگرا مجلس قابل توجه بنابراين عملكرد مجلس نهم در كارنامه اصولگرايان ثبت خواهد شد و اگر اين كارنامه ضعيف باشد اصلاح طلبان از آن در انتخابات به عنوان برگ برنده استفاده خواهند كرد.
 
اصولگرايان پايگاه خود را در بين مردم از دست داده بودند
 
نماينده کمیسیون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با خبرنگار شفاف ادامه داد: اعتقاد دارم كه در سال هاي پاياني دولت احمدي ن‍ژاد نقد درون گفتماني كارايي خود را از دست داد و از ضعف هاي جرياني غافل شديم و ارجحيت فكري اصولگرايي پايگاه خود را در بين مردم است و نفوذ آن هر روز كمتر مي شد. عمده ترين دلايل چنين امري در سال هاي آخر دولت دهم اتفاق افتاد.
 
پيروزي رقيب در انتخابات ناشي از تفرق اصولگرايان بود
 
محمد حسن آصفري با اشاره به اينكه پيروزي رقيب در انتخابات سال 92 ناشي از تفرق اصولگرايان بود، تصريح كرد:‌ با توجه به اينكه دولت دهم يك دولت اصولگرا مي دانستند و به دنبال اين امر شاهد مشكلات و ضعف مديريتي بوديم، از طرفي ديگر شاهد چند روز خانه نشيني احمدي نژاد و پرداختن به مسائل حاشيه اي بوديم سبب شكست اصولگرايان در انتخابات شد. 
 
وي با بيان اينه حريف مهندسي عميقي بر شكاف و تفرقه اصولگرايان داشت، اضافه كرد: رقيب از اين تفرقه نهايت استفاده را كرد و از مغفول نماند و بحث هاي اقتصادي كه در پايان دولت ايجاد شد سبب شد تا اقبال عمومي به سمت رقيب برود. 
 
نماينده امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: رقيب در زمان انتخابات شرايط را چهار به يك مي ديد لذا تلاش كردند تا با نفوذ به هر جريان آنها را از دور رقابت خارج كنند.
 
اصولگرايان در انتخابات حجت را بر خود تمام شده مي ديدند
 
آصفري تصريح كرد: يكي ديگر از دلايل شكست اصولگرايان در انتخابات اين بود كه جريان اصولگرا حجت را بر خود تمام شده مي دانستند و همين سبب پيروزي رقيب شد. در كنار تشديد تحريم ها دولت ناكارآمد جلوه كرد و از سوي ديگر شاهد اختلافات بين دولت و مجلس بوديم.
 
وي افزود:‌ مردم از اين اختلافات سياسي خسته بودند و از سوي ديگر رقيب با وعده و وعيد در رابطه با بهبود ديپلماسي خارجي تلاش كرد تا در انتخابات پيروز شود و همچنين جو به گونه اي بود كه اميد را در ارتباط با بهبود روابط خارجي مي دانستند.
 
اصولگرايان در انتخابات آينده بايد آسيب شناسي جدي داشته باشند
 
نماينده امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به جلسه اصولگرايان با مرحوم حبيب عسگراولادي در سال 84، اضافه كرد: اعتقاد دارم جريان اصولگرايي در انتخابات آينده بايد آسيب شناسي جدي داشته باشند و نقاط ضعف به درستي شناسايي و تبديل نقاط قوت شوند و همچنين نقاط قوت نيز برجسته شوند.
 
آصفري ادامه داد: ولايت پذيري، قانونمداري، دين مداري و تامين منافع ملت از جمله شاخصه هاي اصولگرايان است و اين دايره اصولگرايي است و اگر كسي از اين دايره خارج شود از دايره اصولگرايي خارج خواهد شد. 
 
وي گفت: امروز مجلس اصولگرا است و اكثر نمايندگان حاضر در مجلس اصولگرا هستند بنابراين بايد تلاش كنيم كه مجلس موفقي داشته باشيم و كارنامه موفقي ارائه دهيم.
 
غرور بيش از حد اصولگرايان
 
نماينده امنيت ملي و سياست خارجي مجلس افزود: يكي ديگر از مواردي كه به آن توجه زيادي صورت نگرفت غرور بيش از در جبهه اصولگرايي بود كه يكي از علت هاي اين امر هم پيروزي پي در پي اصولگرايان در انتخابات بود، اين امر سبب شد تا رقيب را دست كم بگيريم.
 
مطالب مرتبط

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 21 دی 1392برچسب:اصول گرایان, وحدت,, :: 13:55 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 143
بازدید هفته : 308
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 55933
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1